هیچ بیمارستانی در اهواز دچار آبگرفتگی نشد

تاریخ انتشار: جمعه 23 آبان 1399 | 15:22 ب.ظ
هیچ بیمارستانی در اهواز دچار آبگرفتگی نشد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیریت درمان تامین اجتماعی اعلام کردند : هیچ یک از بیمارستان ها و مراکز درمانی اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان دچار آبگرفتگی نشده اند . به گزارش نخبگان روز گذشته ویدیویی مبنی بر ریزش باران از سقف یک بیمارستان و آبگرفتگی داخل ان در فضای مجازی منتشر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیریت درمان تامین اجتماعی اعلام کردند : هیچ یک از بیمارستان ها و مراکز درمانی اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان دچار آبگرفتگی نشده اند .

به گزارش نخبگان روز گذشته ویدیویی مبنی بر ریزش باران از سقف یک بیمارستان و آبگرفتگی داخل ان در فضای مجازی منتشر و به یکی از بیمارستان های اهواز منتسب شد.

پیگیری خبرنگارنخبگان حاکیست این ویدیو مربوط به استان خوزستان نیست و تنها یک شیطنت رسانه ای است که در فضای مجازی منتشر شده است.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تکذیب چنین شایعه ای اعلام کرد: هیچ کدام از یمارستان ‌های دولتی و دانشگاهی دچار مشکل آبگرفتگی نشده اند و فعالیت عادی آن ها بدون مشکل ادامه دارد .

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز روز جمعه اعلام کرد که  تا کنون هیچ گونه موردی از بروز آب گرفتگی یا نشت آب به بخش‌های بیمارستان‌ها نرسیده است و این موضوع صحت ندارد.

به گزارش نخبگان نخستین بارندگی پاییزی در استان خوزستان سبب آبگرفتگی برخی معابر و خیابان های شهرهای استان خوزستان و به ویژه کلان شهر اهواز شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار