خوزستان قلب ملت ایران است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 آبان 1399 | 12:14 ب.ظ
خوزستان قلب ملت ایران است زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ طرح فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون با توان پیمانکاران و نیروهای بومی در مدت دو سال اجرا می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم آغاز بکار طرح فاضلاب شهرستان‌های اهواز و کارون گفت: قرارگاه افتخار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ طرح فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون با توان پیمانکاران و نیروهای بومی در مدت دو سال اجرا می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم آغاز بکار طرح فاضلاب شهرستان‌های اهواز و کارون گفت: قرارگاه افتخار دارد در بخش‌های مختلف کشور از جمله خوزستان برای امید بخشی به مردم تلاش می کند.
دکتر سعید محمد افزود: ظرف ۲۴ ماه قرار بر این است که طرح آب و فاضلاب اهواز و کارون به اتمام برسد و معضلات بزرگی مردم اهواز و کارون در این مسیر داشتند.

وی ادامه داد: در این طرح تا سقف ۱۲۵ میلیون دلار قرارداد بسته شده  که با تدبیر مقام معظم رهبری ۱۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اجرای این طرح تامین اعتبار شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بیان کرد: ما وظیفه خود میدانیم نه تنها از نیرو‌های بومی و پیمانکاران بومی در این طرح   استفاده کنیم.

دکتر محمد همچنین با اشاره به ساخت مترو اهواز گفت: در پروژه مترو امیدواریم مسائل حقوقی طرح مشخص شود و اگر محدوده کارگاهی تحویل قرارگاه شود ما با تمام توان کار را آغاز میکنیم.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار