شخصی به عنوان رییس ستاد روحانی در خوزستان منصوب نشده است

تاریخ انتشار: جمعه 13 اسفند 1395 | 01:44 ق.ظ
شخصی به عنوان رییس ستاد روحانی در خوزستان منصوب نشده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه ?نخبگان: مسئول کمیته سیاسی و استان های روحانی گفت:هر گونه انتشار اخبار مبنی بر انتخاب فردی به عنوان رییس ستاد مردمی روحانی در استان خوزستان  صحت ندارد. محمد ملک آسا شامگاه پنج شنبه در گفت و گویی اظهار کرد:خبری در گروه منتشر شده که بر اساس آن حجت الاسلام والمسلمین فیاضی به عنوان رییس ستاد […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

?نخبگان: مسئول کمیته سیاسی و استان های روحانی گفت:هر گونه انتشار اخبار مبنی بر انتخاب فردی به عنوان رییس ستاد مردمی روحانی در استان خوزستان  صحت ندارد.

محمد ملک آسا شامگاه پنج شنبه در گفت و گویی اظهار کرد:خبری در گروه منتشر شده که بر اساس آن حجت الاسلام والمسلمین فیاضی به عنوان رییس ستاد مردمی دکتر روحانی معرفی شده است که این خبر را تکذیب میکنیم و صحت ندارد.

وی افزود :هنوز کسی برای ستاد مردمی دکتر روحانی انتخاب نشده است چرا که دکتر روحانی معتقد است برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام نباید اقدام کرد و لزومی به این کار نیست.

ملک آسا در پایان تاکید کرد:لیست شورای رابطان ستاد های مردمی از سوی مرکز و با حکم  مشخص و رسانه ای میشود و مجوز کار آنها از سوی وزارت کشور صادر می شود

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار