۲ هزار و ۲۴۰میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور به خوزستان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: جمعه 13 اسفند 1395 | 00:10 ق.ظ
۲ هزار و ۲۴۰میلیارد ریال اعتبار در سفر رییس جمهور به خوزستان اختصاص یافت زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان گفت: در سفر یک روزه رئیس جمهوری به خوزستان ۲هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به این استان اختصاص یافت.  دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری پنجشنبه هفته گذشته به منظور بررسی آخرین وضعیت خوزستان و اقدامات دولت در زمینه مهار کانون های گرد و غبار، به این استان سفر کرد. به گزارش نخبگان […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان گفت: در سفر یک روزه رئیس جمهوری به خوزستان ۲هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار به این استان اختصاص یافت.

 دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری پنجشنبه هفته گذشته به منظور بررسی آخرین وضعیت خوزستان و اقدامات دولت در زمینه مهار کانون های گرد و غبار، به این استان سفر کرد.

به گزارش نخبگان ، غلامرضا شریعتی در گفتگویی افزود: در روزهای آینده اعتباری از محل خزانه در اختیار دستگاه های اجرایی این استان قرار می گیرد تا در بخش های مختلف و اولویت دار هزینه شود.
وی بیان کرد: تعدادی از طرح ها و پروژه ها در سطح استان خوزستان از جمله شهرستان اندیمشک از محل اعتبارات اختصاص یافته از سوی رئیس جمهوری تکمیل می شوند.
استاندار خوزستان همچنین به سفر روز سه شنبه محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به خوزستان در راستای پیگیری دستاوردها و دستور رئیس جمهوری به این استان اشاره کرد و گفت:در سفر دکتر نوبخت به خوزستان تکمیل یک سری از پروژه های نیمه تمام بررسی شده و تصمیم لازم اتخاذ شد.

شریعتی پیگیری سه دستور مهم رییس جمهوری در سفر نوبخت به خوزستان را از اهم برنامه های این سفر ذکر کرد و گفت: پروژه آب و فاضلاب استان خوزستان با اعتباری بالغ بر ۷۰هزار میلیارد ریال از جمله مصوبات سفر رئیس جمهوری با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اهواز بررسی شده و منابع مالی این طرح مشخص شد.
وی بیان کرد:نشستی به همین منظور برای بررسی ابعاد این طرح در تهران نیز برگزار خواهد شد.
شریعتی افزود:اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰هزار هکتاری استان خوزستان نیز با حضور دکتر نوبخت مورد تائید قرار گرفت که فاز دوم این طرح شامل آماده سازی ۲۳۸ هزار هکتار زمین در این استان است.

استاندار خوزستان بررسی شرایط ریزگردها را یکی دیگر از اهداف سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان خوزستان برشمرد و گفت:۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در گام نخست اختصاص یافت ضمن اینکه سال آینده نیز اعتبارات خوبی برای این معضل پیش بینی شده است.
وی با اشاره به بازدید دکتر نوبخت از شرایط ریزگردها و مشکلات ناشی از این پدیده افزود:با اهتمام و تلاش هایی که آغاز شده امیدواریم طرح های مربوط به مهار ریزگردها با سرعت به سرانجام برسد.
استاندار خوزستان در پایان گفت:این تلاش ها باید با سرعت انجام گیرد هر چند زمان نیاز دارد اما با عزم جدی ، شاهد نتیجه بخش بودن آنها خواهیم بود ضمن اینکه گزارش اقدامات صورت گرفته در این راستا به رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد تا منابع مالی و اعتبار لازم تامین شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار