مشارکت ۲۰ کتابفروشی خوزستان در طرح پاییزه کتاب

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آبان 1399 | 00:05 ق.ظ
مشارکت ۲۰ کتابفروشی خوزستان در طرح پاییزه کتاب زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در طرح پاییزه کتاب، امسال ۲۰ کتابفروشی از استان خوزستان شرکت می‌کنند. به گزارش نخبگان مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر به خبرنگار فرهنگی نخبگان گفت: این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در طرح پاییزه کتاب، امسال ۲۰ کتابفروشی از استان خوزستان شرکت می‌کنند.

به گزارش نخبگان مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر به خبرنگار فرهنگی نخبگان گفت: این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ۹۹ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح‌های حمایتی (پاییزه کتاب) سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش داشته و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید، تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

جمشیدی بیان کرد: از ۲۰ کتابفروشی شرکت‌کننده در طرح پاییزه، ۱۴ کتابفروشی در اهواز و شش کتابفروشی دیگر متعلق به سایر شهرستان‌های استان هستند.

به گزارش ایسنا و براساس اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، او بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل پاییزه، خرید کتاب را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مدیریت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح برعهده‌ کتابفروشی است اما کنترل مختصات و ارزیابی عملکرد کتاب‌فروشی‌ها بر عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جمشیدی با بیان اینکه همه‌گیری ویروس کرونا آسیب جدی به پیکره کتابفروشان و ناشران وارد کرده است، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، بر رونق کتابفروشی‌های استان و ترغیب مردم به خرید کتاب افزوده شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار