در دیدار مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب با کارکنان نفت و گاز آغاجاری عنوان شد

مهندس محمدی:اولویت ما در حوزه منابع انسانی، افزایش سطح رضایتمندی کارکنان است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 مهر 1399 | 22:49 ب.ظ
مهندس محمدی:اولویت ما در حوزه منابع انسانی، افزایش سطح رضایتمندی کارکنان است زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ همزمان با برگزاری جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس احمد محمدی با کارکنان این شرکت دیدار کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محمدی ضمن تقدیر از تلاش های متعهدانه  کلیه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ همزمان با برگزاری جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس احمد محمدی با کارکنان این شرکت دیدار کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محمدی ضمن تقدیر از تلاش های متعهدانه  کلیه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، دیدار و گفتگو با کارکنان ستاد و شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب را از اهم برنامه های خود دانست و گفت: از آغاز مسئولیتم به عنوان مدیرعامل، همواره دیدارهای  چهره به چهره با کارکنان را مدنظر قرار داده ام چرا که تکریم و شنیدن بی واسطه‌ی مسائل مربوط به این عزیزان از زبان خود یا نمایندگانشان، تحقق اولویت ما یعنی افزایش  سطح رضایت مندی کارکنان را سرعت می بخشد.

وی پیگیری رفع مسائل ساختار سازمانی و افزایش تخصیص امتیاز منازل سازمانی به کارکنان عملیاتی را از اهم  برنامه‌های خود در حوزه منابع انسانی برشمرد.

گفتنی است، بررسی مشکلات مرتبط با تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان، مسائل  کارکنان غیر‌رسمی و درخواست‌های بانوان شاغل در شرکت نیز از موضوعات برجسته ای بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار